رسانه

سایت شخصی بهمن علی بخشی

رسانه

سایت شخصی بهمن علی بخشی

رسانه

عشق باید الهی باشد و بس.....!!!
گاهی اوقات خود را گم می‌کنم...
مثل حالا !! ...
اما صدایی انگشت به دهان می‌گوید: ببخشید،...
شما را قبلاً جایی ندیده‌ام ؟!
اما نمی‌دانم مگر سواد ندارید؟
روی پیشانی من که نوشته شده صاحب این عکس ماهها قبل مرده است .....!!

دانشجوی دکتری مدیریت رسانه
pr.bakhshi.b@gmail.com

پیوندهای روزانه

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

سال گذشته تاکید بر شب یلدا بدون فضای مجازی و گذران وقت کنار خانواده بود اما امسال تاکید بر دوری و دوستی و حضور در شبکه های مجازی که بیشتر به فضای حقیقی نزدیک تر شده اند . زندگی همه ما با فناوری عجین شده است و شاید بشود گفت گوشی‌ هوشمندمان بهترین دوست و همراهمان است! به همین دلیل افکار اکثر ما توسط شبکه‌های اجتماعی مثل فیسبوک و اینستاگرام هدایت می‌شود.

نزدیک به چند هزار سال است که آخرین شب پاییز یعنی شب یلدا که تاریک ترین و درازترین شب سال است توسط ایرانیان جشن گرفته می شود و آیین ها و رسومات مختلفی در این شب به یاد ماندنی در کنار هم سپری می کنند ، شب زیبایی که در شهرهای مختلف ایران آداب و رسومی دارد که البته فضای مجازی و  شبکه های اجتماعی هم مدتی هست به خانواده ما یا پایه ثابت جمع های خانوادگی ما تبدیل شده است .

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۹ ، ۰۹:۱۳
بهمن علی بخشی

این ترور با موارد پیشین تفاوت های کلان دارد.استادیِ شهید محسن فخری زاده بر بسیاری از عالمان این حوزه، تا جایی که وی را ملقب به "پدر صنعت هسته ای ایران" یا "قاسم سلیمانی هسته ای" ساخته اند، تصدی یک مقام رسمی در حوزه دانش خویش، اعلام نام او از سوی عالی ترین مقام صهیونی در گذشته و نهایتاً تدارکی به مراتب وسیع تر برای این ترور، نسبت به موارد مشابه، آن را متمایز ساخته است.

هم اینک تمامی نگاه های پر از پرسش و شماتت، متوجه به خط سازش در داخل است. این جماعت تا کجا پیش خواهند رفت ؟ 

 

کشتند تو را، آه، در آغوش دماوند

سخت است در آغوش پدر، کشتند فرزند

 

کشتند تو را ای دژ مستحکم ایران

تا باز بر این خاک ستم دیده بتازند 

 

آه ای گل گم نام، سرانجام شهادت

عطر تو در این دشت سیه پوش پراکند

 

ایران من! امروز تو را صبر روا نیست 

این وازدگی تا کی و این حوصله تا چند؟

 

 

 

 

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۸ آذر ۹۹ ، ۰۹:۰۵
بهمن علی بخشی

معرفی کتاب #رفتار_مصرف_کننده _آنلاین

نظریه و تحقیق در رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات و خرده‌فروشی الکترونیک، کتاب مهمی مملو از بینش‌های گیرا و اقناع‌کننده دربارة کاربرد رسانه‌های اجتماعی، دنیای مجازی، بازی‌های آنلاین، خرید آنلاین و مواردی از این دست در مصرف‌کننده است.

این کتاب در جای خود، مرجعی ضروری برای کمک به ما در فهم مضامین و مفاهیم رفتار مصرف‌کنندة آنلاین محسوب می‌شود.

 

 

این تحقیقات آمیزه‌ای عالی از مباحث مربوط به مصرف‌کننده همچون عمل‌گرایی مصرف‌کننده، عملکرد هویت، و موضوعات مرتبط با حریم شخصی و همین‌طور مضامین مدیریت بازاریابی مرتبط با کمپین‌های سیاسی، تبلیغات آنلاین و کاربردهای رسانه‌های اجتماعی را بررسی می‌کند. اگر بتوان چیزی را در دنیای دائماً در حال تغییر اینترنت، پیشرفته‌ترین دانست، این کتاب است.»

راسل بلک، دانشکده بازرگانی شولیچ، دانشگاه یورک «امروزه اندیشیدن به مصرف‌کنندگان بدون در نظر گرفتن رفتار آنلاین، امری غیرممکن است. با این حال، زمان، نحوه و دلیل اینکه مواردی همچون رسانه‌های اجتماعی و تجارت الکترونیک بر رفتار افراد تأثیر می‌گذارد، کمتر شناخته شده است. این کتاب، نوری چشمگیر بر این حوزه‌های جدید و نوظهور می‌‌تاباند.» جونابرگر، دانشکده وارتون، دانشگاه پنسیلوانیا امروزه مصرف‌کنندگان، محصولات و خدمات مورد نیاز خود را به صورت حضوری از فروشگاه‌ها و یا از طریق وب‌سایت‌ها به صورت آنلاین و همین‌طور در محل‌های دیگر خریداری می‌کنند. آن‌ها از اطلاعاتی که به راحتی و بی‌درنگ از مجرای رسانه‌های اجتماعی متعدد در اختیار گذارده می‌شود بهره‌مند می‌شوند.

درنتیجه، از بسیاری جهات، محققان باید دوباره به نحوة مطالعة رفتار مصرف‌کننده بیندیشند. در واقع، یکی از آثار شبکة جهانی اینترنت، فراهم ساختن محصولات و خدمات برای مصرف‌کنندگان سراسر جهان در هر ساعت از شبانه‌روز است. اینکه اکنون چنین کتابی در اختیار داریم که نه تنها پرسش‌های پژوهشی انتقادی را مطرح می‌کند، بلکه به طرح راه‌حل‌ها و درک این پدیده نیز می‌پردازد، از اهمیت فراوانی برخوردار است. این کتاب در جای خود، مرجعی ضروری برای کمک به ما در فهم مضامین و مفاهیم رفتار مصرف‌کنندة آنلاین محسوب می‌شود. کنت بی. مونور، و پروفسور جی. ‌ام.‌ جونز، پروفسور برجسته و بازنشستة بازاریابی دانشگاه ایلی‌نویز

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۴ آذر ۹۹ ، ۰۹:۴۱
بهمن علی بخشی

سامانه وادانا دانشگاه آزاد اسلامی این امکان رو برای دانشجو های خودش فراهم کرده تا بتونن کلاس های آموزشی خودشون رو به طور آنلاین و یا آفلاین با وارد شدن به سایت vadana بگذرونن و با توجه به شرایط ایجاد شده بابت شیوع ویروس کرونا  دیگه نیازی به مراجعه حضوری به دانشگاه نداشته باشن .

با توجه به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز آموزشی ، دانشگاه آزاد اقدام به راه اندازی سایت وادانا برای آموزش مجازی دانشجوهای خودش کرده تا اونا بتونن با ورود به این سامانه کلاس های درسی خودشون رو به طور مجازی بگذرونن .

در سایت وادانا دانشگاه آزاد تمامی دروس و کلاس ها به صورت اینترنتی و 24 ساعته در اختیار دانشجو ها قرار می گیره و اونا می تونن به راحتی کلاس های آموزشی خودشون رو بگذرونن . اما خیلی از داوطلبا نمی دونن که چه جوری می تونن وارد سامانهvadana  بشن تا از امکانات اون استفاده کنن .

 

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱ آذر ۹۹ ، ۱۱:۴۹
بهمن علی بخشی