رسانه

سایت شخصی بهمن علی بخشی

رسانه

سایت شخصی بهمن علی بخشی

رسانه

عشق باید الهی باشد و بس.....!!!
گاهی اوقات خود را گم می‌کنم...
مثل حالا !! ...
اما صدایی انگشت به دهان می‌گوید: ببخشید،...
شما را قبلاً جایی ندیده‌ام ؟!
اما نمی‌دانم مگر سواد ندارید؟
روی پیشانی من که نوشته شده صاحب این عکس ماهها قبل مرده است .....!!

دانشجوی دکتری مدیریت رسانه
pr.bakhshi.b@gmail.com

پیوندهای روزانه

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۲ ثبت شده است

نتایج رتبه‌بندی دور پنجم پایگاه‌ های خبری اعلام شد

 

رتبه بندی پایگاه‌های خبری به‌منظور ایجاد رقابت سالم و حرفه‌ای و تشخیص جایگاه واقعی هر پایگاه خبری و با هدف ارتقای سطح کیفی رسانه‌های کشور انجام شده‌ است‌.

*نتایج رتبه‌بندی، حاصل ارزیابی دقیق و راستی آزمایی مستندات مربوط به خوداظهاری پایگاه‌های خبری در دو کمیته کارشناسی و داوری نهایی بوده است.

*دامنه زمانی ارزیابی پایگاه‌های خبری از مهرماه ۱۴۰۰ تا پایان شهریور ۱۴۰۱ بوده است.

*به امتیاز پایگاه‌های خبری غیر سراسری، اختصاصی (تک‌زمینه‌ای) به‌غیر از ورزشی و اقتصادی و نیز پایگاه‌های خبری غیر فارسی‌ زبان ۱۰ درصد افزوده خواهد شد.

*شماری از پایگاه‌های خبری شرکت کننده در این دوره از رتبه‌بندی، مستندات ارسالی خود را با دامنه‌ای مغایر با دامنه دارای مجوز ارسال کرده‌اند که تعدادی از آن‌ها پس از اطلاعیه اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی در ۲۸ اسفندماه، دامنه لینک‌های ارسالی را طی نامه‌ای به اطلاع هیات نظارت بر مطبوعات رسانده‌اند اما برای رسانه‌هایی که نسبت به ارسال نامه اقدام نکرده، یا دامنه معرفی شده مورد تایید هیات نظارت بر مطبوعات نبوده و یا نامه مذکور را پس از موعد مقرر ارسال نموده‌اند، مطابق اعلام قبلی امتیازات بدون احتساب نمراتِ بخش‌های مذکور محاسبه شده است.

*به امتیاز نهایی پایگاه‌های خبری فعال در پیام‌رسان‌های بومی، به‌شرط دارا بودن مخاطب بالای ۲ هزار نفر در آن پیام‌رسان، به‌ازای هر ۱۰۰۰ نفر ۲ درصد(تا حداکثر ۱۰ درصد) افزوده شده است.

*در ترکیب کمیته داوری دور پنجم رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری آقایان بیژن مقدم، محمدصادق عرب، حبیب‌الله عباسی، محمد کریمی و محمد لسانی حضور داشته‌اند.

نتایج ارزیابی پنجمین دوره رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۰۹:۰۶
بهمن علی بخشی

از فعالان صنعت روابط عمومی می خوام حتما اولین گزارش جامع روابط عمومی در ایران که بچه های تریبون زحمت کشیدند را ببینند؛ فکر می کنید چرا اینهمه انجمن و گروه روابط عمومی تا الان همچین کاری نکردند؟

 

https://www.uplooder.net//files/3a9e3a1c84a11b1ebab746a97390e8c3/اولین-گزارش-جامع-روابط-عمومی-ایران.pdf.html

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ ارديبهشت ۰۲ ، ۰۸:۴۶
بهمن علی بخشی

هوش مصنوعی با بهبود کارایی، دقت و هدف گذاری، صنعت روابط عمومی و بازاریابی را متحول می کند. برخی از روش هایی که در آنها از هوش مصنوعی در روابط عمومی استفاده می شود عبارتند از:

تجزیه و تحلیل داده ها: ابزارهای هوش مصنوعی می توانند حجم وسیعی از داده ها را به سرعت و با دقت تجزیه و تحلیل کنند. این بینشی در مورد روندها، احساسات و ترجیحات مصرف کننده ارائه می دهد که به متخصصان روابط عمومی کمک می کند تا پیام خود را برای مخاطبان خود تنظیم کنند.

نظارت بر رسانه ها: ابزارهای نظارت بر رسانه های مبتنی بر هوش مصنوعی می توانند اینترنت، رسانه های اجتماعی و کانال های خبری را برای اشاره به مشتریان خود اسکن کنند. این به متخصصان روابط عمومی کمک می کند تا بحران های احتمالی را شناسایی کنند، شهرت آنلاین را ردیابی کنند و تأثیر کمپین های روابط عمومی را اندازه گیری کنند.

چت ربات ها: چت بات ها دستیارهای مجازی مجهز به هوش مصنوعی هستند که می توانند با مشتریان مکالمه تک به تک داشته باشند. متخصصان روابط عمومی می توانند از آنها برای پاسخ به سوالات مشتریان، ارائه اطلاعات محصول و ارائه پشتیبانی استفاده کنند.

ایجاد محتوا: ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی می‌توانند محتوای نوشتاری برای کمپین‌های روابط عمومی، از جمله انتشارات مطبوعاتی، خبرنامه‌ها و پست‌های وبلاگ تولید کنند. این امر زمان و تلاش لازم برای ایجاد محتوای با کیفیت را کاهش می دهد.

به طور خلاصه، هوش مصنوعی با ارائه تجزیه و تحلیل داده های پیشرفته، نظارت بر رسانه، چت بات ها و ایجاد محتوا، صنعت روابط عمومی را متحول می کند. در نتیجه، متخصصان روابط عمومی می توانند مخاطبان خود را به طور موثرتری هدف قرار دهند، سریعتر به سوالات مشتری پاسخ دهند و محتوای با کیفیت بالا را در زمان کمتری تولید کنند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۱ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۰:۳۸
بهمن علی بخشی