رسانه

سایت شخصی بهمن علی بخشی

رسانه

سایت شخصی بهمن علی بخشی

رسانه

عشق باید الهی باشد و بس.....!!!
گاهی اوقات خود را گم می‌کنم...
مثل حالا !! ...
اما صدایی انگشت به دهان می‌گوید: ببخشید،...
شما را قبلاً جایی ندیده‌ام ؟!
اما نمی‌دانم مگر سواد ندارید؟
روی پیشانی من که نوشته شده صاحب این عکس ماهها قبل مرده است .....!!

دانشجوی دکتری مدیریت رسانه
pr.bakhshi.b@gmail.com

پیوندهای روزانه

۱ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

تدوین و اجرای یک استراتژی اکوسیستم به فداکاری و تعهد پایدار نیاز دارد. مدیران برای شروع استراتژی اکوسیستم باید بر روی دو حوزه متمرکز شوند. اول اینکه تمام ارزش‌ها برای همه بازیگران بخش توزیع قابل تصاحب نیست؛ بنابراین همه بازیگران باید اکوسیستم‌هایی را که می‌توانند در آن‌ها فعالیت کرده و موفق شوند شناسایی و اولویت‌بندی کنند. دوم اینکه یک استراتژی اکوسیستم نیاز به عملکرد قوی در ابعاد مختلف از جمله فرهنگ، فناوری و تعامل با مشتری دارد.

بیمه‎گران باید قابلیت‌های مهم و حیاتی را که به عنوان فاکتورهای متمایزکننده در یک اکوسیستم عمل می‌کنند، تعیین کرده و ارزیابی کنند که آیا سازمان آن‌ها از توان کافی در این حوزه‌ها برخوردار است.

بیمه‌ها برای موفقیت در اکوسیستم‌ها باید نگاه دقیقی به نقش‌ها و مدل‌های کسب‌وکار سنتی خود داشته باشند و فرصت‌های شراکت با بازیگران سایر صنایع را ارزیابی کنند. همچنین باید دریابند که چگونه اکوسیستم‌ها طبیعت ریسک و حوزه‌های ارزشی را جابه‌جا می‌کنند. داشتن ذهنیتی اکوسیستم محور برای بسیاری از بیمه‌ها کاری دشوار است ولی آن‌هایی که این حوزه در حال تکامل را درک کنند می‌توانند اولین قدم‌ها را برای ایجاد منابع درآمدی جدید بردارند.

تدوین و اجرای یک استراتژی اکوسیستم به فداکاری و تعهد پایدار نیاز دارد. مدیران برای شروع استراتژی اکوسیستم باید بر روی دو حوزه متمرکز شوند. اول اینکه تمام ارزش‌ها برای همه بازیگران بخش توزیع قابل تصاحب نیست؛ بنابراین همه بازیگران باید اکوسیستم‌هایی را که می‌توانند در آن‌ها فعالیت کرده و موفق شوند شناسایی و اولویت‌بندی کنند. دوم اینکه یک استراتژی اکوسیستم نیاز به عملکرد قوی در ابعاد مختلف از جمله فرهنگ، فناوری و تعامل با مشتری دارد.

بیمه‎گران باید قابلیت‌های مهم و حیاتی را که به عنوان فاکتورهای متمایزکننده در یک اکوسیستم عمل می‌کنند، تعیین کرده و ارزیابی کنند که آیا سازمان آن‌ها از توان کافی در این حوزه‌ها برخوردار است.

بیمه‌ها برای موفقیت در اکوسیستم‌ها باید نگاه دقیقی به نقش‌ها و مدل‌های کسب‌وکار سنتی خود داشته باشند و فرصت‌های شراکت با بازیگران سایر صنایع را ارزیابی کنند. همچنین باید دریابند که چگونه اکوسیستم‌ها طبیعت ریسک و حوزه‌های ارزشی را جابه‌جا می‌کنند. داشتن ذهنیتی اکوسیستم محور برای بسیاری از بیمه‌ها کاری دشوار است ولی آن‌هایی که این حوزه در حال تکامل را درک کنند می‌توانند اولین قدم‌ها را برای ایجاد منابع درآمدی جدید بردارند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۷ آذر ۰۱ ، ۱۳:۵۵
بهمن علی بخشی