رسانه

سایت شخصی بهمن علی بخشی

رسانه

سایت شخصی بهمن علی بخشی

رسانه

عشق باید الهی باشد و بس.....!!!
گاهی اوقات خود را گم می‌کنم...
مثل حالا !! ...
اما صدایی انگشت به دهان می‌گوید: ببخشید،...
شما را قبلاً جایی ندیده‌ام ؟!
اما نمی‌دانم مگر سواد ندارید؟
روی پیشانی من که نوشته شده صاحب این عکس ماهها قبل مرده است .....!!

دانشجوی دکتری مدیریت رسانه
pr.bakhshi.b@gmail.com

پیوندهای روزانه

۳ مطلب در بهمن ۱۴۰۲ ثبت شده است

 سازمان، جایی که در آنجا اوج گرفتن ها شیرین هستند و پستی ها مثل یک تصادف، ناگهان همه چیز را در چشم بر هم زدنی از بین می برند.
 در این بین روابط عمومی مثل یک ترن هوایی  پر از آدرنالین، خلاقیت و شکوفایی است! از داستان سرایی قانع‌کننده برای یک برند و یک کسب و کار گرفته  تا شعبده‌بازی در پروژه‌های متعدد؛ آری حرفه‌ای‌های روابط عمومی در این هیجان تعقیب و گریزهاست که پیشرفت می‌کنند. 
اما باید واقع بینانه نگاه کرد و همه داستان را هم نباید اینقدر رمانتیک و بر وفق مراد دانست. در پس آن رویدادهای پر زرق و برق و کمپین های آنچنانی که بعضاً شما می بینید، یک جنبه سخت وجود دارد که اغلب دیده نمی شود. آخرین تیک و تاک های قبل از برنامه، چیدن پازل های یک برنامه موفق، آمادگی برای بحران های احتمالی و ... که هر کدامشان می تواند یک فرد عادی را از شدت خستگی روحی و گاهاً جسمی ساعت ها به فکر یا خواب بعد از استرس فرو ببرد. با این حال، در این لحظات است که ما قدرت واقعی خود را کشف می کنیم. اگر بخواهم مثالی برای اهالی محله روابط عمومی در دایره لغاتم پیدا و عنوان کنم، می گویم "روابط عمومی چی ها مثل نینجاها هستند" ، برای نجات از روزی که اوضاع خراب می‌شود، وارد معرکه می‌شوند. آنها می دانند که چگونه نکات منفی را به مثبت تبدیل کنند و زاویه دید مخاطب را تغییر دهند می دانند لیمو را به لیموناد تبدیل کنند . اهالی محله روابط عمومی استاد ارتباطات و ایجاد کننده استراتژی هایی هستند که باعث درخشش برندها می شوند.


بنابراین در اینجا به همه جنگجویان هنگ روابط عمومی! می گویم در آغوش بگیرید از هرج و مرج را ، پیمایش کنید در مناطق ناشناخته ولی همیشه خونسردی خود را حفظ کنید. ما قصه‌گوها هستیم، رابط‌ها، و کسانی که باعث می‌شوند جادو در پشت صحنه اتفاق بیفتد! آری آن ها متخصصان روابط عمومی هستند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ بهمن ۰۲ ، ۱۴:۰۲
بهمن علی بخشی

قدرت روابط عمومی واقعی است؟

همه چیز در مورد یک همهمه و ایجاد موج های جدی در بازی رسانه ای شکل می گیرد. از ساختن داستان های قانع کننده گرفته تا ایجاد روابط قوی، آری روابط عمومی ادامه دارد! بنابراین، اگر می خواهید نام تجاری خود را به ارتفاعات جدیدی ببرید یا در صنعت سر و صدا ایجاد کنید، روابط عمومی همان یار دوازدهم شما است که می تواند کمک قابل توجهی به شما کند و با استفاده از ابزارهایی که در اختیار دارد شما را به اهدافتان برساند.
 قصد آن را دارید که مردم را به صحبت دعوت کنید؟ روابط عمومی همان سلاح مخفی شماست! با استراتژی‌ها و تاکتیک‌های مناسب، می‌توانید نام تجاری خود را به بحث شهر تبدیل کنید.  خواه از طریق متن های مطبوعاتی، جلب مشارکت تأثیرگذاران آن صنعت و برند، یا رویدادهای موثر، روابط عمومی توانایی جادویی برای رساندن پیام شما به بیرون از سازمان را در اختیاردارد! 
 و این فقط برای برندهای بزرگ نیست - حتی مشاغل کوچک نیز می توانند از قدرت روابط عمومی بهره ببرند!  ایجاد شهرت مثبت، جلب اعتماد بین مخاطبان و تقویت صدای برندتان تنها برخی از مزایایی است که با یک استراتژی روابط عمومی قوی همراه است. 
 بنابراین، اگر آماده هستید که برند خود را ارتقا دهید و اثری ماندگار از خود به جای بگذارید، وقت آن است که از تاثیر روابط عمومی استفاده کنید!  

برای موفقیت های بزرگ آماده شوید و درخشان تر از همیشه برند خود را تماشا کنید! 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۴ بهمن ۰۲ ، ۱۰:۱۶
بهمن علی بخشی

گنجاندن رسانه‌های جدید در استراتژی‌های روابط‌عمومی در عصر دیجیتال امروزی به دلیل مزایای متعدد آن ضروری شده استاین نه تنها دسترسی و تعامل را افزایش می‌دهد، بلکه کارایی هزینه، بازخورد در زمان واقعی، بازاریابی هدفمند، افزایش دید برند و نتایج قابل اندازه‌گیری را نیز ارائه می‌دهدبا استفاده مؤثر از این مزایا، کسب‌وکارها می‌توانند تلاش‌های روابط‌عمومی خود را تقویت کرده و در بازار رقابتی جلوتر بمانند.

به عصر دیجیتال خوش آمدید، جایی که اطلاعات با سرعت رعد و برق حرکت می کنند و شهرت می تواند در عرض چند ثانیه ساخته یا از بین برود. در این عصر ارتباط مداوم و تسلط بر رسانه های اجتماعی، نقش روابط‌عمومی هرگز مهمتر از این نبوده است. روزهایی که متخصصان روابط‌عمومی می‌توانستند برای شکل دادن به ادراک عمومی صرفاً به رسانه‌های سنتی تکیه کنند، گذشته است - اکنون آن ها باید در یک وب پیچیده از پلتفرم‌های آنلاین، تأثیرگذاران و روندهای ویروسی حرکت کنند. بنابراین در ادامه برایتان خواهم گفت تا به دنیای جذاب روابط‌عمومی مدرن بپردازیم، اهمیت رو به رشد آن را کشف کنیم و راهبردهایی برای موفقیت در چشم انداز دیجیتال پرشتاب امروزی را آشکار کنیم.

 

https://lnkd.in/dcuAzRWY

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۴ بهمن ۰۲ ، ۱۰:۰۹
بهمن علی بخشی