رسانه

سایت شخصی بهمن علی بخشی

رسانه

سایت شخصی بهمن علی بخشی

رسانه

عشق باید الهی باشد و بس.....!!!
گاهی اوقات خود را گم می‌کنم...
مثل حالا !! ...
اما صدایی انگشت به دهان می‌گوید: ببخشید،...
شما را قبلاً جایی ندیده‌ام ؟!
اما نمی‌دانم مگر سواد ندارید؟
روی پیشانی من که نوشته شده صاحب این عکس ماهها قبل مرده است .....!!

دانشجوی دکتری مدیریت رسانه
pr.bakhshi.b@gmail.com

پیوندهای روزانه

اینستاگرام

سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۴۰ ب.ظ

از زمانی که در ۲۰۱۷ بخش نظرات ارتقا یافت، همه‌چیز ازاین‌رو به آن رو شد.

سال‌ها بود که نظرات طفیلی و عکس‌ها و ویدئوها بخش اصلی اینستاگرام بودند. اما به‌تازگی نظرات از عکس‌هایی که بالای آن‌ها هستند پیشی گرفته‌اند.اینستاگرام ماهانه بیش از یک میلیارد کاربر فعال پیدا کرده است

در یک سال و نیم گذشته، صفحۀ اینستاگرامی @commentsbycelebs مهم‌ترین اظهارنظرهای اینستاگرامی افراد مشهور را بازنشر و، با این کار، بیش از یک میلیون دنبال‌کننده پیدا کرده است. این صفحه شبکه‌ای از صفحات کپی‌کار را به دنبال خود ایجاد کرده که بسیاری از آن‌ها هزاران دنبال‌کننده دارند. بخشی از گسترش فرهنگ نظردهی در اینستاگرام مرهون تغییرات محصول از سوی این شبکه است. در اوت ۲۰۱۷، اینستاگرام نظرات زنجیره‌ای را به امکانات خود افزود که سبب می‌شود افراد راحت‌تر مکالماتی منسجم داشته باشند و، در بهار ۲۰۱۸، شرکت الگوریتمی را بنیاد نهاد که نظرات ارزشمند افراد مشهور، قهرمان‌ها، افراد ذی‌نفوذ و حساب‌های معتبر را پیدا می‌کرد.

تیلور لورنز

از زمانی که در ۲۰۱۷ بخش نظرات ارتقا یافت، همه‌چیز ازاین‌رو به آن رو شد.

سال‌ها بود که نظرات طفیلی و عکس‌ها و ویدئوها بخش اصلی اینستاگرام بودند. اما به‌تازگی نظرات از عکس‌هایی که بالای آن‌ها هستند پیشی گرفته‌اند.اینستاگرام ماهانه بیش از یک میلیارد کاربر فعال پیدا کرده است

در یک سال و نیم گذشته، صفحۀ اینستاگرامی @commentsbycelebs مهم‌ترین اظهارنظرهای اینستاگرامی افراد مشهور را بازنشر و، با این کار، بیش از یک میلیون دنبال‌کننده پیدا کرده است. این صفحه شبکه‌ای از صفحات کپی‌کار را به دنبال خود ایجاد کرده که بسیاری از آن‌ها هزاران دنبال‌کننده دارند. بخشی از گسترش فرهنگ نظردهی در اینستاگرام مرهون تغییرات محصول از سوی این شبکه است. در اوت ۲۰۱۷، اینستاگرام نظرات زنجیره‌ای را به امکانات خود افزود که سبب می‌شود افراد راحت‌تر مکالماتی منسجم داشته باشند و، در بهار ۲۰۱۸، شرکت الگوریتمی را بنیاد نهاد که نظرات ارزشمند افراد مشهور، قهرمان‌ها، افراد ذی‌نفوذ و حساب‌های معتبر را پیدا می‌کرد.

نظرات در اینستاگرام پیداکردن افراد هم‌سلیقه را راحت می‌کنند. آدم یک نظر را که می‌خواند می‌تواند شخصیت طرف را بشناسد. می‌تواند گلچین کند و مثلاً بگوید «آیا دلم می‌خواهد با چنین آدمی ارتباط داشته باشم؟.»

به عبارت دیگر، در دریایی از عکس‌های اینستاگرامی شبیه هم، نظرات امکان می‌دهند بتوانیم شخصیت، افکار و احساسات خود را به‌گونه‌ای عرضه کنیم که عکس‌ها از آن عاجزند. این مسئله به‌ویژه دربارۀ افراد مشهور صدق می‌کند.

رینولدز، کریسی تیگن، جان میِر، کوین هارت، کیت بکینسیل و هلی بری همگی از نظردهندگان قهار اینستاگرام‌اند و دائم در بخش نظرات عکس‌های خود و دیگران تبادل نظر می‌کنند. جولی کرِیمر، دیگر مؤسس آن صفحه، گفت بخش نظرات اینستاگرام آبشخوری طبیعی برای افرادی با سلایق مشترک است.

بااین‌حال، موج نظرات اینستاگرام بنای فرونشستن ندارد. یکی از وجوه مثبت آزمونِ تصادفی بالاآمدن اینستاگرام این بود که وقتی مطالب ارسالی بیشتر مصرف فردی داشتند، تماشای نظرات آسان‌تر بود. شاید این نشانه‌ای باشد که این شبکه به‌خوبی می‌داند که آینده در نظرات است و نه در عکس‌های همراه آن‌ها.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی