تحلیل اینفلوئنسرهای اینستاگرامی تست غذا و رستوران
با بررسی بیش از ۱ میلیون صفحۀ عمومی در اینستاگرام، صفحات تیسترهای غذا (food tasters) در جایگاه دومین سگمنت پر بازدید با سریعترین میزان رشد بعد از لایفستایل قرار میگیرند.
حدود 13% از این تیسترهای حقیقی را «خانمها» و 87% را «آقایان» تشکیل میدهند.
رشد تعداد افراد تازهوارد به این حوزه در بازۀ زمانی کوتاهی «۳ برابر» شده و به دنبال آن تعداد صفحات معرفی شده نیز بهشدت افزایش پیدا کرده است که عموماً توسط خود همین افراد اداره و به عنوان پکیجهای انتشار به صاحبان مشاغل پیشنهاد داده میشوند.
با بررسی بیش از ۱ میلیون صفحۀ عمومی در اینستاگرام، صفحات تیسترهای غذا (food tasters) در جایگاه دومین سگمنت پر بازدید با سریعترین میزان رشد بعد از لایفستایل قرار میگیرند.
حدود 13% از این تیسترهای حقیقی را «خانمها» و 87% را «آقایان» تشکیل میدهند.
رشد تعداد افراد تازهوارد به این حوزه در بازۀ زمانی کوتاهی «۳ برابر» شده و به دنبال آن تعداد صفحات معرفی شده نیز بهشدت افزایش پیدا کرده است که عموماً توسط خود همین افراد اداره و به عنوان پکیجهای انتشار به صاحبان مشاغل پیشنهاد داده میشوند.
متوسط درآمد برای هر پست، در حدود ۱۰ میلیون تومان است که بطور میانگین، هر سه روز، یک رستوران را معرفی کرده و ماهی ۱۵۰ میلیون تومان درآمد دارند!
وابسته به تعداد دنبالکننده، این میزان درآمد دارای اختلاف است. برخی حتی تا ماهی ۵۰۰ میلیون درآمد نیز دارند.
با بررسی انجام شده از چندین رستوران، آنها از نرخ بازگشت پکیجهای تبلیغی رضایت داشتند؛ اما به شدت از رفتار ناشایست این تیسترها گله مند بوده و اظهار داشتند که با حضور چندین نفری در رستوران و سفارش همه منو، عملاً هزینه ای بیش از تبلیغات را به آن ها تحمیل می کنند.
حال درآمد ماهیانۀ این افراد بدون پرداخت یک ریال مالیات و بدون رعایت فرهنگ ایرانی در چشیدن غذا با حق تألیف یک کتاب را مقایسه کنید و حدیث مفصل از این مُجمل بخوانید!
https://b2n.ir/933037