دانلود رایگان کتاب «اصول روابط عمومی موفق»
اثر روابط عمومی بر برندینگ، بازاریابی و فروش را در کسب و کار خود بیشتر بشناسید.
مردم از شعارها خسته شدهاند به نوعی که دیگر به تبلیغات مستقیم اعتماد ندارند و حتی در بعضی موارد تبلیغات را آزاردهنده میدانند. حال زمان آن است که شیوه برندسازی تغییر کند. بازاریابی محتوا شیوه نوین برندسازی است که با ابزار روابط عمومی در آن می توان به نتایج شگرفی دست پیدا کرد. پس از مطالعه این کتاب شما خواهید توانست علاوه بر کاهش هزینههای برندسازی، تجربه جدیدی در روابط عمومی آنلاین داشته و برند خود را رسانهای کنید.
روابط عمومی یکی از مهمترین ابزارهای بازاریابی آنلاین است که اگر بهدرستی از آن استفاده شود، نتایج آن در برندسازی کاملاً مشهود و ماندگارخواهد بود به همین منظور کتابچه «اصول روابط عمومی موفق» توسط آژانس رسانه «اخبار رسمی» تهیه و به صورت رایگان در اختیار مدیران بازاریابی و کارشناسان روابط عمومی قرار گرفته است.
هدف از تهیه و انتشار این کتاب، آموزش مهارتهای اولیه برای ورود به عرصه روابط عمومی و بهرهگیری از آن در راستای برندسازی سازمان است. ایجاد اعتبار و اعتماد، برقراری ارتباط سازنده و تعاملی با مخاطبان و در نهایت تبدیل مخاطبان به مشترکان، از جمله امتیازات و دستاوردهای بازاریابی محتوا و روابط عمومی محسوب میشود.